Mrwezyn1 Kızlar dün kırmızı kanlı nişanım gelmişti gündüz sancım vardı kesildi sonra gece yine geldi hem kahverengi yine kanlı sanah yine kanlı geldi normal mi sancı da öyle hissedilen bariz bir sancı yok hafif sızı var sadece
Mervegezginci12 Mrwezyn1 bazen nişan doğumdan günler ya da haftalar öncesi gelebilir geldi diye hemen doğum olacak değil siz yine de sancı arası süreleri tutun ve giderek artıyor mu ona bakın😊
Mrwezyn1 Mervegezginci12 evet doğrudur 39+2 olduk bizde ama işte korkuyorum ister istemez normal mi anormal mi diye sürüyor o zaman günlerce
Mrwezyn1 SemaNurSoy97 yani bariz kopkoyu kan değil tabiki adet kanaması gibi fazla da değil afedersin her wcye gittikçe sildikçe gelen kırmızı akışkan sıvı bişey bazen kahverengi bazen kırmızı bebek hareketi var ama şuan kıpırdıyor içeride
Mervegezginci12 Mrwezyn1 işte o nişan gelmesi oluyor canım haftanda gelmiş zaten ebene bir danış istersen numarası vardır
SemaNurSoy97 Mrwezyn1 hee tamam bende sürekli geliyor sandım o zaman suyun gelmediği müddetçe eğer hastanede yakınsa sıkıntı yok