umutluanne7 doktorunuz zaten sizin takibinizi yapan kişi, kilo alımınız iyiyse tahlilleriniz iyiyse gerek görmemiştir, bende gerek görmedim ve yaptırmadım bu ara sadece parmaktan açlık tokluk ölçüyorum. Bence doktorunuzu dinleyin aç karna o kadar şeker yüklemeye gerek yok bebeğe sağlıkla gelsin inşallah