Kızlar merhaba 1 buçuk aylık kızım var sadece mama ile besleniyor. Bugüne kadar Hipp Aptamil denedik aşırı gaz yaptı. Ardından Sma Comfort geçtik çok iyiydi en çok da kilo anlamında ama aşırı kabız yaptı. Şimdi de Golden Goat geçtik ama her mama sonrası mutlaka çıkarıyor. Gazını alttan bazen de üstten kendi çıkarıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Öneriniz varmı mama kalmadı gerçekten şaştım kaldım.