Kızlar merhaba
22haftalık gebeyim. 21+4 de detaylı ultrasona girdim. Uzman doktor bebegin herşeyi sağlıklı ama burun kemigi küçük dedi ve ense kalınlıgı 6.4 olarak ölçtü . Yüzde yüz down sendrom diyemem ama bulgular var dedi içim içimi yiyor . 2 li tarama testi yaptırmıştım normal çıkmıştı. 10.000/1 den daha düşük bir ihtimal demişti detaylı da böyle duydum . Ne gelirse Allahtan ama içim içimi de yiyor ilk gebeligim. Bu şekilde olup sağlıklı gebelik geçiren var mı .