prenseslerblogg mm_m954 ben kasıklarım kopacak zannettim adetimi bekledim meğer hamileymişim bi baktırın isterseniz
mm_m954 Zeynepkarip yok daha erken diye yapmadım 10 temmuz aşiri akıntım oldu hala devam ediyor ama azaldı
mm_m954 prenseslerblogg hamilelik için daha belirti için çok erken ama 28 temmuzdan sonra Regl tam tarihi bilmiyorum çünkü düzensiz
mm_m954 asil15 bence yurtlama sonrasi ağrı 10 hazrian aşırı derecede akıntım oldu sonra kesildi yine başladı ama bu sefer süt beyaz ama az miktarda lh hormonu geçen baktık pik olmuştu o gün akıntım olmuştu ama çok ağrıyor
vanilya_kokusu_ mm_m954 biz bebek düşünüyoruz ondan da olabilir mi acaba bazen yumurtlama sonrası da oluyor