Tgbkts Krn33 allah yardimciniz olsun kolaylikla ve saglikla alin insallah bebeginizi kucaginiza. Sezeryandan sonra kahve icmeyi unutmayin herkes narkozdan dolayi bas agrisi cekmemek icin kahve diyor ben hic olmadim ama cevremde hep duyuyorum
Mlskz Krn33 bende merak ettim. InshaAllah evladini saglikli bir sekilde kucagina almissindir. Seninde fazla agrin olmamisdir.💕