1202 yok canım benim adet tarihim geçtiği için ve yumurtlamam çok erken olduğu için koyu çıkmıştı. İkiz değilmiş 🥲 ama adet tarihine varken bu kadar yüksek çıkması ya ikizlik ya da erken döllenmedendir. Ama yumurtlayalı da çok olmamış… bi kaç haftaya ultrasonda belli olur 💃🏽💃🏽