UMY16 Ays-e0150 mutlaka yaptırmalısın her ihtimale karşı tamam hastanede her şey steril ama Allah muhafaza eline paslı bir şey girse değilse sen ve bebeğinin sağlığı söz konusu şu an yaptırmadı tam zamanı
Asli96 UMY16 bencede bende ıkı doz vuruldum ilk gebeliğimde de oldum aradan uzun zaman geçtiği ıcın sımdı yine ıkı doz oldum hepımızbebeğimizi düşündüğümüz ıcın bu aşıları oluyoruz zaten
Ays-e0150 İlk dozu oldum 20 haftamda bogmacali felan olandan ikinci dozuda doktorumla görüşüp olcam öncesinden tetenoz aşısı olmuştum 6 ay felan oluyo oma göre karar vereceğiz bakalım yeterli gelirse ikinciyi hiç olmayacagim.
Ays-e0150 Karma denilen bı kac aşının karışımı iste sadece tetenoz aşısı olan değil sağlık ocağından ilk dozu karma yaptılar bana ikincide sadece tetenoz olandan yapiyolarmis ebe öyle demişti