Merhaba ikiz bebek bekleyenler ve ikiz bebek anneleri tavsiyelerinize ihtiyacım var. Anne yanı beşik aldınız mı aldıysanız 2 tane mi aldınız. Nasıl bir şey almalıyım. (Park yatak vs)Aynı zamanda bebeklerin kıyafetleri için uzun süreli kullanırız diye düşünerek 4 kapaklı gardırop mu alsam yoksa şifonyer yeterli olur mu? Şuan bir tane çocuk odamız var fakat benim gardırobum o odada duruyor. Yatak odasına almadım. Bebeklerde bizimle birlikte uyuyacağı için bizim gardırop çocuk odasında dursun diyorum. Orada bir tane de bebekler için 4 kapaklı dolap alalım diye düşünüyorum. Kafam çok karışık ama. Siz nasıl yaptınız? Tavsiyelerinize ihtiyacım var.