Pandapella papatyakokulugece Yusuf karan da çok güzelmiş her güzel isimde daha çok kafam karışıyor ne zormuş isim seçmek 😌
forumgurmesi Tabiki de Oğuz Kaan. Öz türkçe isim varken Zeyd gibi Arap ismi koymak hiç iyi bir fikir değil. Ayrıca Zeyd artmak çoğalmak demekmiş, hiçbir anlamı olmayan bir isim.
ikibaloglanannesi Pandapella Ben Türkçe isimlerinden yanayım hep. Bu yüzden de iki oğluma Türkçe kökenli isimler koydum. Bu yüzden tercihim Oğuz Kaan.