Beyzana benim 16+4 ten beri oluyor yaklaşık bir haftadır doktora gittim hatta bana gebelik döneminde normal olduğunu akıntı varsa eğer rengi ve kokusunu sordu beyaz akışkan akıntım oluyodu kokulu değildi çok gebelik akıntısı olduğunu ıslaklıginda idrardan olabildigini söyledi bu haftalarda normal olabiliyomus