Azramom
Ben 41 haftada suni sancıyla doğum yaptım ilk hamileligimdi korkutmak istemem ama elektrik çarpası gibi bişeydi 😂elektrik çarpsa daha iyi olurdu 😂biraz dayanın ondan sonra belden iğne yapın bence ilk doğum çok zor kendi sancın osla bile zor açılma oluyor bagırma hiç hep nefes al ver sen bagırdıkca açılma yavaşlar benim ilk doğum 11 saat sürdü suni sancıyla bide 2’ci doğum 4 saat sürdü hiç bagırmamya çalıştım sancı geldikçe nefes alıp verdim 4 saate dogdu şuan 3’cüye hamileyim 14 günüm kaldı bakalım kaç saat sürecek