Atnc 24+4 haftalık hamileyim 3-4 gündür geceleri asla geçmeyen bel ağrım var uyku uyutmuyor o derece oturunca ayakta biley yok ama yatınca uykumdan kalkıyorum o derece magnezyum kullanıyordum 3-4 gündür içmiyorum acaba ondan olabilir mi ? Riskli gebeyim Serklaj var tedirgin oldum o yüzden
aslhnkrts9 Atnc magnezyumu aksatmayın için , muz , magnezyum oranı yüksek bi tane soda günü kurtarır belinize yastık koyup uzanmayı deneyin sürekli uzanmaktan da ağrı biraz fazla oluyo ama endie etmeyin
XMirageX Atnc merhaba ben de riskli gebeyim ve yaklaşık 1 aydır yatıyorum. Benim de sizinkiyle birebir aynı sikayetim var. Süreciniz nasil ilerledi o dönem. Agrilar gectimi devam etti mi hep.