Dmlirmak ben 12+3 üm. Bende de bel ağrısı çok fazla ağrı olmasa da var. Midemde baskı oluyor iştahım hiç olmuyor. Bi de bekarlıktan idrar yanması var kullandığım ilaçlara rağmen geçmiyor. Sürekli olmuyor ama çoğunlukla yanma oluyor. Doktor en son yine fitil verdi ve ürosin toz verdi ama tekrarlıyor bunaldım.