ozgyrs Merhaba kızlar. Ben 27. Haftamdayım. Haftaya kontrolum var yani 28. Haftada kontrole gidicem ama ne zaman gitsem bebek iki hafta önde yani muhtemelen ben gidince o 30 haftalık olacak. Ben mart sonuna kadar calısırım dedim ama dayanamıyorum sırt agrısı ve bel ağrısı uyumama bile engel. 🥺 Sizlere sormak istediğim . Doktor rapor veriyo ya iş yerine vermemiz için benim adet gunume göre mi bebeğin haftasına göre mi rapor verecek izine ayrılmam için? 🙄🤔
Tubabora ozgyrs son adet tarihine göre canım Benimde çok zor geçiyor bebeğim ters plesanta rahim ağzında 32 haftada çalışabilir aldım mecbur Doğum sonra 5 hafta daha çok lazım olacak bana dayanıyorum napim 🥺
Polo ozgyrs adet gününe göre verior. 32 haftada. Ayrıca bu iyi bişe, doğum sonrası bunu baz alıp toplu para yatacak. Sen erkenden başlatırsan 32 ile başlattığın tarih arası yatmaz
B-P-R ozgyrs senin Haftamda Göre Yani 32 Haftalık Olunca Veriyolar Bende Sordum 32 Olunca Vericem Dedi
Mamys67 Bence buna doktorun karar veriyor. Benim bebeğim de 1 hafta önden gidiyor şuan 29 hafta ama ultrason 30 gösteriyo. O bebeğin gelişiminden. Ama doktorun sana 3-4 gün izin yazsın dinlen evde ne kadar geç ayrılsan o kadar iyi bence.
ozgyrs Mamys67 ben uzun suredir aynı yerde calıstıgım için patronum anlayıslı cok sukur. Bebek bir yasına gelene kadar gelme de devletin verdiği izne takılma dedi o yuzden rahatım ama devletten 4 ay maas alacagız ya onun yanmasını istemiyorum açıkçası 🤔😊
Gktg2009 Yasal rapor hakkınız adet gününe göre hesaplanıyormuş ama doktorunuzdan ayrıca 1 hafta 10 günlük rapor almaya başlayabilirsiniz yasada görünen 8 haftalık rapor heyet diye geçiyor ve analık çalışamaz deniyor. doktorunuz sadece Kısa sürelik hastalık gösterecek
Gktg2009 Birde doğumdan sonra raporunuz bitiyorya doktorunuzla aranız iyiyse 10 ar günlük falan kanama raporu verebilir ablam bu şeklde bebeği 6. Aya kadar geldi
Gktg2009 Polo toplu para değil insan kaynakları yada muhasebe 10 ar günlük onaylamak zorunda 10 ar günlükte para yatar şirketi sıkıştırırsanız parayı alabilirsiniz
Polo Gktg2009 benim şirketim böyle yapmıor. Haklarımı fazla fazla veriyor. Ondan sıkıştırmamada gerek yok. O açıdan bende yorum yaptım, ama demekki deişio her firmadan firmaya