Mavimavi321 Kasık fıtığı varken normal doğum yapan var mı aranızda doktor sorun olmaz diyor ama korkuyorum fazla ağrım olursa veya başka bir sorun olursa diye lütfen cevap verin
Cigdamra Mavimavi321 ben genel cerrahtan rapor aldım normal doğum için uygun değildir kasık fıtığı vardır diye. Şu anda 7 aylık gebeyim
Gunebakan Mavimavi321 2b ben ilk gebeliğimde yaptim, sorun olmaz dediler olmadı da ,doğumdan sonra geçti fıtık, şimdi ikinci hamileliğin 23.hafta tekrar fıtık çıkıyor bakalim bu defa nasıl olacak
Mavimavi321 Cigdamra bende özellikle gittim sordum doktora sorun olmaz dedi ebeler de bu şekilde doğuran var dedi inşallah bi sorun olmaz
Gunebakan Mavimavi321 hamilelikte oldu, geçmez dediler ilk doğumdan sonra geçti şimdi ikinci gebelikte tekrar çıkıyor