Elifgngr Selam herkese 2 buçuk ay önce doğum yaptım doğumdan 14 gün sonra da dikislerim açıldı ve tekrar dikiş atıldı 1 ay önce de dikislerim düştü ama silerken hafif hafif kanamalar oluyor normal mi acaba bu durumu yaşayan oldu mu