Sumeyye_3461 30+5te su sızıntısı fark edildi yatış verildi ciğer geliştiriciler yapıldı sancım yoktu ama olmasın diye sancı ilaçları başlandı aynı zamanda da antibiyotik tedavisi tabii. 34. Haftadan önce su gelişi olduysa hedef 34ü görüp sonra doğuma almak oluyormuş anne ve bebek ciddi enfeksiyon riski altında diye daha fazla beklenmiyormuş bende tam 34+0 da doğum yaptım. O zamana kadar hastanede yattım olabildiğince az hareket ettim. Bi yerden su sızıyordu ama bebek işledikçe tekrar yeniliyordu aynı seviyelerde kalıyordu suyu ortalama ama tabii azdı. Yeri azaldığı için gelişimi yavaşlamıştı bi de bende hiç enfeksiyon çıkmamıştı ama bebişte enfeksiyon oluşmuş ondan kaynaklı ciğer geliştiiclr falan işe yaramamıştı o yüzden biz biraz sorun yaşadık. 2090 gram 48 cm doğdu solunum sıkıntısından dolayı 16 gün küvez süreci sonrasında kavuştuk. Bu süreçte siz stres olmayın ki bebekte olmasın ben ne zaman stresli üzgün olsam nstde kalp atışları bozuldu, sancılarım çıktı ve hep öyle zamanlarda sızıntım daha fazla oluyordu ve daha erken doğum yapma riskim artıyordu. Çok şükür hedefimiz 34tü ve görebildik sizde inşallah hastane yatışıyla sıkı takiple 34. Haftayı görürsünüz sonrasında doğuma alırlar. Bu haftalarda doğum sonrası solunum sıkıntısı, uzun süreli küvez yatışı falan beklenmiyormuş nadiren bizimki gibi oluyormuş öyle demişti yoğunbakım doktoru. İnşallah sıkıntısız bi şekilde sağ Salim alırsınız kucağınıza aceleci bebişinizi🙏