Dlkuzn canım kimyasal 1000 üstü çıkmaz diyorlar genel olarak , benim regl 3 gün gecikti testte 20 lerde çıktı ikinci testte 10 A düştü sonra da kanamam başladı beta sıfırlandı malesef sen 2 gün sonra kan ver bakalım 2200 çıkcak mı beta . Kese zaten 4000 den aşağı gözükmez demişti doktorum belki üstüne gördün