Emooss06 merhaba kızlar sata göre 36. haftamdayım ama bebeğimin gelişimi 2 hafta önde gidiyor 2 gündür vajinamda ara ara sızlama oluyor özellikle bebişim hareket ettiğinde çok sızlıyor batıyor yaşayan var mı aranızda normal midir
Edizhr Emooss06 2 gündür bende aynı şekildeyim canım daha güçlü hareketleri ondan kaynaklı olabilir yada çok ayak üstü falan kalincada oluyo öyle Bebek kasıyor kendini
Zehrasan Emooss06 aynı sanki eliyle kıpır kıpır ediyor bişey var sanki orada 🤭 batıyor sızlıyor baskı hissi oluyor 35 haftalık
djnkntby Emooss06 39+5’im aynı durum bende de var. Saniyelik elektrik çarpmasına benzer bir his gibi. Sanırım başını kanala yerleştirmeye çalıştığı için sinirlere baskı yapıyor
Blackkk Doğum pozisyonu aldıysa kafası baskı yapıyordur benim de öyleydi doktorum baskı yapıyor demişti