Umutlar Merhaba arkadaşlar 8+6 haftalık gebeyim yaklaşık iki haftadır crinone jel kullanıyorum. Bugün çok afedersiniz lavabodayken ceviz gibi beyaz bir şey düştü. Biraz araştırdım jelin birikenleri yazılmış ama başına böyle bir şey gelen var mı?
Minikeller92 Umutlar benim kanama alanım var onyüzden benimki beyaz değil ama kahve geliyor dediğin şekilde korkmana gerek yok🙏 Kırmızı görmedikçe hiçbirşeyden korkma hatta🙂
Umutlar Yaren66 bana 46 olan progesteron değerim 25 e düşmüştü tedbir amaçlı verdi çok şükür tekrar 45 e çıktık ama devam edeceğiz dedi doktorum. Daha önce 3 kaybım var riske atmak istemiyor hiç bir şeyi canım. Sen kaç haftalık hamişsin
Umutlar Minikeller92 ya ceviz gibi gelince çok korktum ne olduğunu anlayamadım, allah korusun bebek mi düştü acaba diye düşündüm. Bir de lavaboda düştüğü için bakamadım da
Minikeller92 Umutlar yok bebek öyle düşen bişey değildir heralde hiç duymadım öyle düşen🙈 ama kırmızı değilse hiç sıkma canını bende ilk zamanlar o büyük şeyler canımı sıkıyodu alıştım artık🙌🏻
Umutlar Kızlar çok sağolun valla insanın başına gelmeyince bilmiyor bir de herşey tedirgin ediyor. İçimi rahatlattınız