Talihkusu6666 Merhaba Papatyalar, ben kimyasal gecirdim 4 gün aksadi adetim.. ve bitti acaba yeniden hamile kalma sansim varmi? Bu ay yumurtlama olurmu? Yoksa aksarmi? 1-2 ay? Yasayan varmi? Bazilari hemen oluyor diyor
minikari Talihkusu6666 var tabiki kimsyasal gebelik yaşadıktan sonraki ay hamile kaldım kimyasal olduğunu bile tam anlayamamıştım aslında sonradan detaylı araştırınca anladım 🥹 sağlıkla gelsin
Talihkusu6666 minikari bende sadece 11 beta oldu sonra 0 oldu.. kimyasal oldugunu anladim yoksa böyle kanama felanda olmadi 🥹.. 2-3 günde bir degerlendirmeliyim artik.. bazen yumurtalama erken oluyor diye
Talihkusu6666 minikari sende hamilesin ❤️ cok sevindim.. rabbim saglikla versin kucagina insallah.. benim icinde dua edermisiniz? Benim ilk korunmadan iliskimdi ve kimyasal oldu.. normal bence ya 😔
minikari Talihkusu6666 canım içini ferah tut ben de idrar testi yaptım hep pozitifti sonra normal regl oldum ama normal reglimdsn daha sancılıydı hastaneye gitmiştim regl sancısı falan zannetmiştim sonradan kimyasal nedir vs anladım öğrendim korunmadan sonraki 3. Ayımda falan hamile kaldım ben de ve beklemediğim bir ayda oldu çok şükür ki Rabbim isteyen herkese kolaylıkla nasip etsin hep duyduğuma göre kimyasaldan sonra çok çabuk hamile kalıyorsun sende de öyle olacaktır dualarım senle 🌸🌸💕
Talihkusu6666 minikari canim benimm kalbinin güzeelligini hissediyorum.. ❤️ benimda dualarim seninde ❤️❤️❤️❤️❤️