Kızlar bugün tam 34 haftalık hamileyim 2 gündür falan sanki bebek hareketlerini daha az hissediyorum yani bilmiyorm bana mı öyle geliyor bu iki gün biraz çok yoruldum yani bebek odasını falan hallettik eşimle ondan mı öyle oldu acaba yorulinca bebek hareketlerini az hissetme plabilir mi