Sevgilimmmmmmm Ben de çok hijyenik şekilde bakım yapmama rağmen enfeksiyon olmuştu maalesef. Jinekolog antibiyotik ve fitil tedavisi başlattı. Antibiyotiği kullandım, fitili tercihen kullanmadım. Ağrılı zor bir süreçti, umarım sizinki ağrılı değildir. Ama sonuç olarak geçiyor, size de çok geçmiş olsun.