Kızlar Allah aşkına bıktım usandim artık tam bitti diyorum yine çıkıyor mutfağın her yeri karınca dolapların içine de girmiş
Sarımsak koydum olmadı tarçın kabuğu koydum olmadı
Mutfak diye ve hamileyim diye kimyasal kullanmak istemedim ama canım sıkılıyor artık evinde olan varsa lütfen bı yol göstersin nasıl kurtulunur bunlardan