Hanımlar 5 haftalık hamileyim. 2 gündür ciddi bel ağrısı çekiyorum. Böyle belim kuyruk sokumum kalçam hepsi ağrıyor sanki ağrıdan uyuşur gibi oluyor. Dinlenmekle hafifliyor ama geçmiyor. Arada da adet sancısı gibi vuruyor ama özellikle bel bölgem çok fena. İlk hamileliğimde hiç böyle ağrılarım olmamıştı bu çok zor geçecek sanki? Aynı haftalarda benim gibi zorlanan var mı?