4 yaşında oğlum var ve sürekli sürekli su içiyor bana artık anormal geliyo. Yada ben psikolojik olarak düşünüyorum bilemiyorum ama çok fazla su içiyor ya çok korkuyorum acaba sıkıntısımi var sürekli iciyo kahvaltı yapmadan da içiyor. Aranızda bilen varmı banami öle geliyor yoksa çok su içmeden yana sıkıntısı var bilemedim. Doktora götürmek istiyorum ama eminde değil boşuna kan filan ilaç falan versin istemiyorum