Kızlar arkadaşım 45 gün kadar adet olmamış 8 aylıkken bebegını sütten kesti şuan 9 ay 10 günlük bebeği var test denemiş negatif çıkmış (Karnımda şişkinlik var başım çok ağrıyor arada kasımı ağrı giriyor ama çok girmiyor nasıl yapacağım bilmiyorum ) diyor kendi napsın sizce? ????