ipek-15 ben 4.5 sene evden çalıştım çağrı merkezinde sonra terfi aldım. Şu an hamileyim avukat aracılığıyla ihtar çekip istifa ettim. Evden çalışmak dünyanın en mükemmel şeyi bence. Evindesin ama sonuçta elalem için çalışıyorsun yani başkalarına sorsan oh rahatsın diyorlardı ama ben bulaşıklarımı yerleştiremediğim molaları, tuvalete gidemedim zamanları biliyorum aşırı toplantılar vs yüzünden.
Evden yapılacak iş şu an çağrı merkezleri çoğunlukla ama aşırı stres hamileyseniz tavsiye etmem yine tercih sizin onun dışında dil varsa çevirmenlik yapabilirsiniz. Onun dışında zaten e ticaret işiyle uğraşanlar vs yapıyor ama tam nasıl olduğunu bilmiyorum. En güzeli evde gamer olmak ama geç kaldık onun için🤣🤣🤣