Nurci İyi geceler arkadaşlar regl günüm bugün ama olmadım dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı olsa çıkardı dimi
Symylldz Nurci Yeni bir gebelikse hemen çıkmayabilir ben 6 haftalıkken öğrenmiştim ne zaman üzerine düşmezsen o zaman sürprizle geliyorlar 🙏🏻
Denizz44 Nurci 3-4 gün daha bekleyin derim bazen stres mevsimsel durumlardanda gecikme olabiliyor hala olmazsanız kan testiyle doğrulayın
Zge12 Nurci ben doğumdan sonra 8 ay adet olmamıştım kuzum sonrada 1.5 ayda bir falan oldum sonra düzene girmişti
Nurci mihraa_ evet düzenli yani doğum yaptım 1 yıl önce 2 kere adet gördüm ayın 12’sinfe oldum geçen ayda 13’übde
Zge12 Nurci kuzum kafamda soru işareti kalmasın diyorsan kan ver. Ama mevsimselde olabilir hormonlardan kaynaklıda. Bi kaç gün daha bekle istersen ona göre karar ver