Ftma_58 Bu ay Ovulasyon testine başladım ilk defa kullanıyorum pek bi bilgim yok böyle çıktı🥹 ve daha önce ikisinin de kırmızı olduğu günde olmuştu değerlendirdik. adetime 2 gün kaldı burda okumuştum hamilelik olunca böyle çıkabiliyomuş diye öyle bişey oluyosa bu yeterli mi acaba bilgisi olan varmı hamilelik testi yapsam varsa çıkarmı sizce
Bir1kelebek Ftma_58 benim bildiğim hamilelik olması için ikisinin de pike yakın veya pik olması canım ama burda baya açık renk çıkmış bilemedimm istersen test yap
Ftma_58 Bir1kelebek anladımm teşekkür ederim bi haftadır falan nerdeyse yok gibiydi ikinci çizgi bugun böyle çıkınca bi ümitlendim 🥺
Esralemi Bir1kelebek merhabalar benimde adetim 1 temmuzdu bende yumurtlama dönemimi öğrenmek için iki gündür aynı saate yapıyorum 12ve 13. Günüm her iki günde kopkoyu bende post açacaktım nasıl anlatım diye yumurtlama dönemim mi diye her ikisi koyu olınca hamile mi olunuyor
adatuna Normal bir test canım bu gebelik olduğunda ikisi kopkoyu oluyor diyorlar ama onun da garantisi yok
denizkusumm Ben ovulasyon testiyle anlamış daha sonra gebelik testi yapıp öğrenmiştim hamileliğimi fakat iki çizgininde pik yapması yani kıpkırmızı olması gerekiyor ☺️
Ftma_58 denizkusumm ben birazdan bi tane de normal test yapayım içim rahat etsin ozaman bu ay belirtilerimde vardı normalde o yüzden de heycanlanmıştım biraz☺️
adatuna Ftma_58 normal bi test normal günlerde böyle çıkabiliyor zaten Pik olması için ikisi aynı renk olmalı hatta T çizgisi daha koyu oluyor. Yumurtlama ne zaman oldu?
Nasia Ftma_58 merhana. Hayır yumurtlama olması için ikisininde aynı kırmızılıkta olması gerekiyor. Kadın vücudunda her zaman lh vardır. Belli günlerde de dalgalanmalar yapar bu nedenle bazen daha silik bazen bi tık daha koyu cıkar. Hatta özellikle regle yakın yine lh vücutta yükselir. Bende regle 4-5 gün kala her gün neredeyse pike yakın çıkıp sonrasında regl olmuşumdur:) bu nedenle gebelikle pek ilgis yoktur. En doğrusu betahcg dir
denizkusumm Ftma_58 ben adete 6 gün kala erken gebelik testi yapmıştım çıkmamıştı. Daha sonra dediğim gibi ovülasyon testinde pik görünce normal gebelik testi alıp yaptım. Eğer elinizde varsa deneyin ama beklemeniz daha sağlıklı olan inanın 2-3 haftadır düzenli doktordayım kalp atışı duymak için çok daha stresli ne kadar geç o kadar iyiymiş
adatuna Ftma_58 12 gün sonra erken gebelik testi yapabilirsin varsa çıkar canım 12 günden önce çıkmaz
denizkusumm Ftma_58 hayırlısı olsun bozmayın moralinizi biliyorum çok zor ben de çok uzun zaman beklemiştim kürtajım, kimyasal gebeliklerim vardı hem doğru zamanı inanın vardır hem de henüz regl olmadınız belki geç döllenme olmuştur. 🙏
Ftma_58 denizkusumm inşallah canım benimde daha önce düşüğüm var bayadır bekliyoruz olsun diye yine negatif çıkınca moralim bozuldu 😞