Merhaba gebelikte 23. Haftayım son 1 aydır rahim bölgesinde ağrı hissediyorum yürürken hareket ederken ayağımla halı dahi düzeltirken bu ağrıyı hissediyorum rahim yada klitoris ağrısı tam adlandıramıyorum doktora gittim tüm sonuçlarım temiz çıktı daha önce bu durumu yaşayan var mı ?