momtobe__ Kbrastr bu havada asla gitmeyin bdn gittim ve oturur oturmaz ellerim kasinip kabarmaya basladi
Kbrastr sadece1selda Bu ayda sanırım her yer aynı sıcak bütün hazırlığımi yaptım geri dönemem artık 🤣 Siz orda mi yaşıyorsunuz eğer öyleyse sıcak harici sanslisiniz çok güzel Bi yer gördüğümüz kadarıyla
sadece1selda @Kbrastr evet ben Kızıltepe de yaşıyorum buraya gelin geldim bir yıl olmadı daha güzel yerleri var evet araba olunca geziliyor onun dışında noo 🤣🤣🤣
sadece1selda @Kbrastr dışı seni içi beni yakar dermişim ahahaha selametle gelin inşallah iyi gezmeler 🥰🥰🥳🥳🥳
Kbrastr sadece1selda Allah razı olsun sizde gelin memleketimi görün rize de sıcak ama harika doğası var 🤣
sadece1selda @Kbrastr balayına gelmiştik çok seviyorum oraları ama Araplar almış başını gidiyor orda bir tık kırgınım 😅😅