Merhabalar bende ilk ve ikinci gebeliğimde maksimum 10 kg almışımdır şuan herşeyi yememe rağmen 55 ile hamile kaldım 7.ci ayımdayım 60 kg yım bebeğinde kilosu gayet iyi demişti doktor. Ama iki kızımdan dolayı yoğun tempo halindeyim ve malum havalarda sıcak olduğu için çok su tüketiyorum ondanda az alıyor olabilirim. Tavsiyem yemekten geri durmayın sağlıklı olduğu sürece istediğinizi tüketin ancak hareket çok önemli namaz artı yürüyüş tavsiye ederim bol su için