senoriiitaa Selam kızlar, şuna hamileliğimin 1. trimesterdayım ve hamile kaldığımda da hafif bir göbeğim vardı fakat şuan daha da belirgin durumda iç karın genişliğimin dar olduğunu düşünüyorum. Sizin kaçıncı haftada göbeğiniz çıktı
2bebelianne senoriiitaa bu hafta belirgin oldu artık gören diyor hamile göbeğin belli diye 20 haftalık oldum
Zeliha_plt38 senoriiitaa bende 11+5 teyim hamilelikten önce göbeğim hiç yoktu benim şuan var ama hepsinin hamile göbeği olduğunu düşünmüyorum şişkinlik çok var bende ya akşam yattığım göbeğimle sabah karşılaştığım göbek aynı olmuyo 🤭😅
AyseKadioglu Kusmaktan kilo alamadığım için 5 buçuk aylık oluncaya kadar hiç göbeğim çıkmadı. Hatta bazen kendimi hamile bile hissetmiyordum karnımda inanılmaz bir hafiflik oluyordu. 6 aydan sonra hızlı bir şekilde kilo almaya başladım göbeğim bir anda çıktı ☺️
Arzu19988 32haftayi bitiriyoruz daha yeni belli bos giyersem bide penguen gibi yurumezsem belli degil))
Gamzeahmet123 Ben 19+1 hâlâ karnım yok ama akşam olunca göbeğim şişiyor yatmaya yakın onun dışında dışardan bakınca kendini belli eden bir karnım yok
Nurkl Herkesin hamileliği aynı olmuyor canım kiminin 11. Haftadan çıkmaya başlıyor . Benim de hem şişlik hemde göbeğim çıktı diye düşünüyorum 12. Haftadayim siyah göbek cizgim bile çıktı