Dilaaayy15 16+3 deyiz doktorum balık yağı d vitamini damla decavit B12 corasprin magnezyum hepsini de verdi kullanıyorum 🙂↕️neden bu kadar çok vitamin verdiğini de anlamış değilim bebeğin erken doğum riski olduğu için mi acaba🤔
8143 Dilaaayy15 vitamin değerleri hamilelikte düştüğü için veriliyor ben 12 haftada başladım hamileliğimin başından beri aspirin bile kullanıyorum stres yapmayın normal bunları vermesi
Sila41_ Dilaaayy15 bende riskliyim bana da çok vitamin verdiler bende, magnezyum+kalsiyum 2 tane, d vitamini, b 12, balık yağı, kan sulandırıcı iğne ve demir ilacı🥹
dilaradoyan Dilaaayy15 kompleks vitamin olarak veriliyor genelde parça parça verilmiş diye fazla gözükmüş bence. Bana her iki hamileliğimde de vermişti doktor
Sila41_ Dilaaayy15 hepsi normal sadece magnesyumu sancım olmasın fiye verdi doktor kan sulandırıcı da daha önce bende corasprin kullanıyordum artık kesmiyor beni hem daha önce düşüğüm var hem de damar tıkanıklığı var doğum esnasında pıhtı atması olmaması için
Dilaaayy15 Sila41_ geçmiş olsun canım benimde erken doğum riskim var bi kanamam olmuştu o yüzden fitilde kullandım inşallah sağ sağlim alırız kucağımıza