Snm9 Kızlar 37+2deyim ama bebeğim çok hareketli herkesin bebeği sakinleşmiş benimki kudurdu 😅 hareket ettikçe kasıklarıma tuhaf bir ağrı basıyor basınç gibi, acaba kanala mı girmeye çalışıyor
asena9 Snm9 bende 37+2 yim uzun zamandır baş aşağı ve baya hareketli, bizim sezaryen olacak 2. olduğu için, yarın gün alcaz bakalım siz nasıl düşünüyorsunuz ☺️
3_bebelianne Snm9 Evet bir tarafta toplanıp yamuluyor pat küt tekme atıyor son 3hafta dahada arttı 37+3haftadayım cumartesı kontrolüm var sezaryan olacağım gün alacağız
bebisssimmm Snm9 ben de 37+6 oldum son 2 haftadır filan özellikle sağ kasığımda kemiğimi ittiriyor sanki sürekli böyle sıkıştırıyor gibi beni sağ üst karnımdan da poposuyla ittiriyor kocaman oldular artık sığmıyorlar😄😄
Zehrasan Snm9 ya yicem o ayaklarını kuduruk ayaklar benimkide kuduruk 35 hafta aynısı bizde de var bir de mideme çok şiddetli tekme atıyor canım yanıyor 😊
Krestire Snm9 aa bundan dolayı mı oluyor ben de bugün 37yim bundan önce bebeğim hareket ediyordu ama çok fazla değildi ve yumuşaktı hareketleri dün akşamdan itibaren hareketleri garipsediğim bir şekilde sertleşmeye ve aşırı fazla olmaya başladı içerde halay çekiyor sanki bir saniye durmuyor aşağıda çok baskı hissediyorum