Beyzakksal bir yandan iyi bir şey hiç değilse sütünüzün olduğunun garantisi, bir yandan da o ilk gelen sütümüz bebişler ve bağışıklıkları için çok çok faydalıymış, bebişiniz de ondan faydalansa güzel olurdu.
Bir de geçen gün uygulamada okudum bu haftalardan sonra göğsünüzü çok sıkmayın şöyle okur böyle olur ve erken doğumu tetikleyebilir diye ilk defa duydum ama yine de ne olur ne olmaz çok ilişmiyorum ben göğsüme