O haftalardayken ben de o şekilde düzensiz hissediyordum bir gün hissedip iki gün hissetmiyordum falan doktora gittim bu haftalarda normal dedi bende tam 21-22 haftalardaydım. Tam düzene daha ileri haftalarda gireceğini söyledi öylede oldu şimdi 29+2 haftalığım her gün her saat düzenli hissediyorum artık, sizde de öyle olacaktır korkmayın ama yine de içim rahat etsin diyorsanız bi doktorunuzla görüşüp içinizi rahatlatabilirsiniz