Kızlar selam . 36+3teyim . Şimdilik her şey yolunda çok şükür ama havalar çok sıcak . Yürüyüş yapamıyorum uzun zamandır . Sizlerin önerebileceği bir şey var mı? Normal doğumu başlatmak için neler yapabilirim . Egzersizler dışında içmem gereken çay , tüketmem gereken besinler nelerdir . 40a kadar sürsün istemiyorum ama normalde doğurmak istiyorum