Ezgicnts H_M_ 1 2 gün daha bekle regl olmazsan test yap bende adetim 2 gün gecikti hemen test yaptım ve şuan 31+4 üz inşallah sende de bebiş vardırrr♥️♥️♥️sonucu paylaş kız
H_M_ Ezgicnts inşallah teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah ❤️