Merhaba hamiş kızçeler 💙 görüyorum ki herkes pozitif doğum hikayeleri paylaşıyor birde benden gelsin o halde 😊 yıl 2018 şubatın 2 sinde saat sabaha karşı 03.30 da ikinci oğlumu kucağıma aldım 🥰 38. Haftamda gece 12 ye doğru suyum geldi evde ben sakince üzerimi değiştim eşimde babasını aradı bize gelmesi için çünkü oğlum 15 aylık henüz evde ona bakması için neyse eşyaları hazırladık kayınbabam kaynanam geldi bize bizde eşim kaynanam ben hastaneye doğru yola çıktık bu arada hastane ile ev aradı araba ile 5 dk yakın yani neyse saat 01.30 a doğru geldik acilden girişim yapıldı beni doğum haneye bekleme odasına aldılar ve bu sırada hala suyum geldiği için bez koydular altıma iki kişilik bekleme odasındayım yanımda biri vardı fakat acil sezeryana aldılar gitti sonra bnm açılmama bakıyorlar tabi zamanı var diyolar neyse benim sancılarım var ama artık tecrübe ettiğim için ses etmiyorum içerdekilere nefes alıp veriyorum sancılarım sıklaştı 5 dk’da bire düştü benim bulunduğum odaya temizlikçi abla geldi ona dedim abla ben doğuruyorum birilerine haber ver 😅 tabi nöbetçi doktor ebeler ameliyatta kimse yok sağolsun abla acilden birini çağırmış kim bilmiyorum ama 😂 geldi açılmam tam mı diye baktı biraz daha var dedi kapattı bezi tam arkasını dönüp giderken bebek geliyor diye seslendim geliyor çünkü biliyorum neyse döndü geldi bezi açtı o anda bir sancım geldi bi ıkındım oğlumun kafası çıktı kadında kız sen hakket doğuruyon ya demesin mi 🤣🤣 sonra bacaklarımı tuttular çünkü normal yataktayım ikinci sancımla birlikte ıkınınca oğlum saat 03:30 da dünyaya gözlerini açtı ama bezin içinde 😂😂 sonra beni çatala çıkarmak ve dikiş atmak için götürdüler yanımdada oğlum ben onu izlerken Dikişlerim atıldı herşey tamamlandı sedyeye oturttular beni bebeğinde yanımda tam odaya çıkacakken Dr geldi ben sedyede bebeğim yanımda görünce şok oldu dedim hocam siz gelene kadar ben doğurdum bile 😅 maşallah dedi aferim felan sonra odaya çıktık tabi elimde şaşırdı ilkinde 3 gün bekleyince buda öyle olacak sandı girmemle çıkmam bir olunca hatta ne demese iyi 3.yü sen evdede doğurursun tek başına diyor ona da anlatınca içerde olanları 😂yani kızlar korkmayın gerçekten Allah yardım ediyor güç kuvvet veriyor doğum esnasında yapmanız gereken tek şey kendinizi serbest bırakmak sancı geldikçe nefes alıp sancıyla birlikte nefesinizi vermek 🥰 benim suyunun gelmesi ve oğlumu kucağıma almam toplam üç buçuk saat sürdü işte benim doğum hikayem de bu okuduğunuz için teşekkür ederim💕 şimdi 3.ye hamileyim Rabbim hepimizin yardımcısı olsun su gibi geçsin doğumumuz inşallah sağlıkla kucaklarımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻