minicikanne Selam kızlar, ilk doğumum 38+5’te suni sancı ile olmuştu. Ikinciside böyle son haftaları bekler mi acaba sizin nasıl oldu? 😊 36+3 teyim. Nst de 2 kere sancı gördüm, 100 ve 80 oldu. Doktor pek yorum yapmadı.
funnymummy minicikanne bende merak ediyorum kızımı 40.haftada suni ile zor doğurdum bakalım bu nasıl olacak