Arkadaşlar o gün muayene oldum ebe hiç açıklık yok dedi bir kaç arkadaşımda artık olmaz çok zor oluyor şimdiye kadar açıklık olması gerekirdi felan dediler çok korkuyorum normal doğum yapmak istiyorum 🥺 benim bildiğim doğum başlayınca açıklık oluyor öyle değil mi