bbnnnnnnn Kızlar gazoz içmek zararlı mı ? Siz içtiniz mi? Normalde kola hiç almayız içmem ama çevremdekiler içerken bazen canım çok istiyor sıkıntı olur mu ?
kurkmantosuzmadonna bbnnnnnnn valla ben çok sık olmamakla içiyordum size için diyemem ama haftada 1 bardak kadar falan içiyordum
Gull355 bbnnnnnnn ilk trimester da bebek doğrudan bizden beslenmıyormuş depolardan besleniyormuş ayrıca öyle kendinizi kısıtlamayın bence az ve nadır içerseniz bence bi zararı olmaz yani ben kendimi kısıtlamıyorum 🥲
Zge12 bbnnnnnnn ilk 3 ay bebek senden beslenmiyor kuzum senin depolarından besleniyor ben abartmamak koşuluyla içiyorum