Merhabaa bende Almanya nın Bavyera eyaletindeyim. 2 . Dogumum olacak inşallah 🙏 ilk olarak karsılastıgım cogu doktor cok pozitif ve anlayıslı. Türkiye de ki gibi sürekli kontrol yok. 4 haftada 1 kontrole çağırıyorlar. Bir çok test malesef ücretli. Evet cok zor başka bir yerde doğum yapmak ama enerjimizi hep yüksek tutmalıyız❤️ başka sormak istediğin bir şey olursa seve seve cevaplarım