Hanımlar selam ilk gebeliğimde gebelik zehrilenmeai ihtimalim olduğu için tuz diyeti yapmıştım 2. Gebeliğim bunda da tuz diyeti yap dedi doktor. İğrenç bişey tuz asla yiyemiyorum yemekler tuzsuz kraker bile yiyemiyorum badem vs hiç bişey yok. Çok bunaldım daha 8. Haftadayım bu diyeti yapanlar var mı nasıl yiyorsunuz ? Neler yapıp yiyorsunuz ?