Nurronn ya gelene gidene hizmet etmeyin benim fikrim. Bende o hatayı yaptım ilkinde ve sonuç patlayan dikiş çekilen çile. Ondan yazdım zorlandın mı diye. Çarşamba günü sezaryenim var ilkinden tecrübe ile gebelikte de yormmadim kendimi şimdi herkese diyorum asla kalkmam bebeğim ve çocuğum dışında bir şey yapmam işlerine gelirse. Çok geçmiş olsun görünün bir en azından ilaç verir krem falan iyi gelir evet şiş olması biraz normal ama ihmal etmeyin en azından bir iki saat gider gelirsiniz günlerce çekmek zorunda kalmayın sonra. Analı babalı büyüsün inşallah kimseye de hizmet etmeyin lütfen 🌸