İyi akşamlar herkese. 20 haftalık hamileyim derin nefes alırken esnerken yada bişey kaldırırken karnımda anlık bir acı oluyor böyle güçlü tekme atar gibi bebek ama bebek hareketi değil bence çünkü normalde bu kadar hissettirmiyor henüz hareketlerini. İlk hamilelikte böyle bişey olmamıştı bu sefer farklı oldu başına gelen yada bilgisi olan var mı