Aden_Umay
Bende de dediler göz muanesi oldum film falan çektirdim göze detaylı baktılar tertemiz çıktı nörolojiye gitmemi söylediler gittim MR çekilmem gerektiğini söylediler çektirdim o da tertemiz çıktı hiç bir sorun yok tahlillerde yani son çare MR kadar girdim beyinden mi kaynaklı diye o da çıkmadı